
Už více než deset let mohou občané prostřednictvím aplikace Hlášení závad upozorňovat na problémy ve městě, jako jsou černé skládky či poškozený mobiliář. Nově přibyla kategorie Podněty pro městskou policii, která slouží k nenaléhavým oznámením týkajícím se veřejného pořádku.
Podle mluvčí města Adiny Sedlákové novinka zpřehlední komunikaci mezi občany a strážníky. „Díky této možnosti se lidé mohou snadno obracet na městskou policii v případech, které nevyžadují okamžitý zásah. Například když si všimnou rušivého chování nebo chtějí upozornit na dlouhodobě problémová místa,“ uvedla Sedláková.
V naléhavých situacích, kdy je potřeba okamžitá reakce, město stále doporučuje volat linku 156. „Pokud jde o akutní problém, je nezbytné kontaktovat strážníky přímo,“ dodává mluvčí.

Přidat komentář Zrušit odpověď na komentář