Závady nahlásily přes aplikaci tisíce lidí

ilustr. obr.

Už více než sedm let využívají Tepličané internetovou aplikaci, pomocí níž upozorňují na závady ve městě. Jako jsou černé skládky nebo různé závady. V loňském roce teplická radnice zaznamenala 700 hlášení, což je srovnatelné s rokem předchozím.

Radnici chodí průměrně dvě hlášení denně. „Nejvíc závad lidé nahlásili v březnu, skoro osmdesát.  V dubnu, srpnu, září a říjnu to pak bylo přes šedesát hlášení,“ popisuje mluvčí města Robin Röhrich.

Lidé službu využívají od roku 2015 a k začátku letošního roku bylo přijato zhruba 3 800 hlášení. „Třicítka nahlášených závad bylo v loňském roce označeno jako neřešitelné. Nejčastěji z majetkového důvodu – závada není na majetku nebo ve správě města. Aplikaci Hlášení závad najdete na hlaseni.teplice.cz.


Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*


*