Exkurze otevírají žákům obzory: Od moderní výroby po britskou historii

Foto: SŠ AGC

Střední škola AGC v Teplicích klade důraz nejen na teoretickou výuku, ale i na praktické zkušenosti a rozšiřování obzorů svých žáků. V nedávné době se uskutečnily dvě zajímavé exkurze, které ukázaly rozmanitost vzdělávacích přístupů a jejich přínos pro žáky.

Elektrikáři nahlédli do srdce automobilového průmyslu Žáci oboru Elektrikář z tříd E2 a E3 se vydali do Mladé Boleslavi na exkurzi do závodu Škoda Auto. Exkurze začala návštěvou muzea, kde se nejprve seznámili s historií automobilky a zhlédli videoprojekci. Následovala přednáška o inovacích ve výrobě a nových trendech s ohledem na životní prostředí. Kromě toho měli žáci možnost prohlédnout si výrobní linky, jako lisovnu, montáže a svařovnu. Navštívili také depozitář, kde viděli závodní automobily a prototypy. Tato exkurze poskytla žákům cenný vhled do moderního automobilového průmyslu a ukázala jim, jak se teoretické znalosti dají uplatnit v praxi.

Jazykové a kulturní putování do Londýna

Na čtyřicet vybraných žáků školy se společně s pedagogy vydalo do Anglie. Cílem této exkurze bylo poznat historii a současnost Anglie a zároveň si upevnit jazykové dovednosti. Po příletu do Londýna žáci navštívili London Eye a poté i Big Ben a Trafalgar Square. Během dalších dnů prozkoumali Tower a Tower Bridge, St. Paul’s Cathedral, Shakespearovo divadlo Globe, Millenium Bridge a Buckingham Palace. Nechyběla ani návštěva Tate Modern pro milovníky umění a nákupy v Camden Town.

Celá skupina si také užila výlet do přímořského Brightonu a navštívila Royal Pavilion. Exkurze byla zakončena návštěvou hradu Windsor a Oxfordu, kde si někteří prohlédli Christ Church a Radcliffe Camera. Tato exkurze nabídla účastníkům nejen možnost procvičit si angličtinu, ale také poznat bohatou historii a kulturu Velké Británie.

Obě tyto exkurze, ač zaměřené na odlišné oblasti, spojuje jedno: snaha o propojení teoretických znalostí s praktickými zkušenostmi a rozšíření obzorů studentů. Střední škola AGC v Teplicích tak ukazuje, že vzdělávání není jen o učení se z knih, ale také o poznávání světa kolem nás.


Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*


*