Tepličané nahlásili mrtvoly i horko

Teplický magistrát spustil v roce 2015 službu pro občany, která umožňuje občanům jednoduchým způsobem nahlásit nepořádek, závady na městském majetku, silnici nebo chodníku.

Aplikaci Hlášení závad najdete v menu na webu města www. teplice.cz , ve složce Chci zařídit. Zde najdete i veškeré potřebné informace. A jak se se aplikace mezi občany města osvědčila, jsme se zeptali náměstka primátora Hynka Hanzy:

Jak se webová aplikace Hlášení osvědčila, je o ni zájem?

Úředníci města přijali díky Hlášení závad minulý rok přes 45 hlášení za měsíc, tedy kolem 550 hlášení celkem. Každý rok se zájem ze strany občanů zvyšuje, i díky tomu už máme vyřešených přes 1 200 hlášení. Nejvíce lidé hlásí problémy s veřejnou zelení a závady na komunikacích. Služby Hlášení závad se osvědčila hlavně zjednodušením komunikace občana s magistrátem, kdy problém se dostane ihned k příslušnému pracovníkovi a ten je schopen závadu co nejrychleji řešit.

Jaká kuriozita byla občany nahlášena?

Občas si nám lidé stěžují, že na zahradě nemají telefonní signál, že na hřbitově vidí vylézat mrtvoly anebo v letních měsících, že do oken silně svítí slunce a je moc velké horko.

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*


*