Krupka představila nové logo. Plánuje i turistickou aplikaci

Krupka má nové logo. To bylo dnes v Infocentru Hornické krajiny Krupka slavnostně představeno a pokřtěno starostou Zdeňkem Matoušem a místostarostou Rostislavem Kadlecem.

Logo tvoří název města s tím, že písmeno „K“ je odlišné. A podle okruhu použití má i jinou barvu. Radnice ho chce používat na propagačních materiálech, sociálních sítích nebo na webu.

Při výrobě loga grafičku inspiroval i část městského znaku, kde želízko při kutání přilehá ke skále, což vypadá jako písmeno K.

Radnice ho bude využívat při propagaci města jako součásti hornické krajiny Krušnohoří, která byla letos zapsaná na seznam světového dědictví UNESCO. Krupka za výrobu loga zaplatila 40 tisíc korun a za vytváření komunikačních strategií platí město agentuře Politicca 200 tisíc korun ročně.

„S novou identitou jsme nadmíru spokojeni. Je to výsledek několikaměsíčního snažení, kde společnými silami tvoříme komunikační strategii města. Byla to krásná, ale zodpovědná práce,“ řekl místostarosta Krupky Rostislav Kadlec.

Jen nové logo však městu turisty nepřivede. Radnice se musí zaměřit například na vytvoření dostatečného množství parkovacích míst a zároveň vytvořit aplikaci, která bude sloužit jako průvodce. „Chceme vytvořit turistickou aplikaci, kterou nazývám pracovně elektronický průvodce Krupkou. Aplikací chceme řešit i nedostatek jazykově vybavených průvodců. V současné době hledáme dotační tituly, které nám pomohou celou věc zafinancovat,“ dodává místostarosta Kadlec.

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*


*