Aplikace vyřešila přes dva tisíce stížností

Teplická radnice Foto: Daniel Mareš
  •  

Už přibližně na 2 200 podnětů reagovala teplická radnice díky aplikaci, na kterou můžou obyvatelé jednoduše hlásit závady ve městě, třeba špatné čištění komunikací či černé skládky. Tepličanům stačí jen několik kliků na počítači či telefonu a závada se řeší.

„Portál Hlášení závad funguje a je operativně řešen, ve valné většině jsou na něj psány relevantní připomínky a podněty. Samozřejmě je tam možné hlásit a je i hlášen nepořádek ve městě,“ říká náměstek primátora Jiří Štábl.

Autoři aplikace se obávali, že bude cílem žertovných hlášení nebo neexistujících závad. Několik kuriozit se sice objevilo, jako chybějící telefonní signál na zahradě nebo velké horko v létě, ale k žádnému masivnímu zneužívání nedošlo.

Službu využívají Tepličané už od roku 2015 a princip hlášení je jednoduchý. Aplikaci Hlášení závad najde každý snadno v menu na webu města www.teplice.cz , ve složce Chci zařídit. Stačí vybrat některou z kategorií, jíž se závada týká, například čištění komunikací, veřejná zeleň nebo černá skládka, stručně popsat problém a lokalizovat ho v mapě. Město se pak postará o nápravu nebo k tomu vyzve majitele objektu či pozemku.


  •  

Napište první komentář

Přidat komentář

Váš e-mail nebude zobrazen veřejně.


*


*